лекції, походи по зеленим та заповідним зонам Західної України та очистка територій від побутового сміття по маршрутам походів (для глухонімих дітей) ( 2000 р., Канадський фонд співробітництва )
•Фінансування Канадський фонд співробітництва
• період проведення серпень-жовтень 2000
• місце проведення Львівська обл. та Івано-Франківська обл.
• мета проекту Метою проекту є інтеграція глухонімих дітей в суспільство через проведення екологічних експедицій по заповідних зонах західного регіону України з поєднанням занять по екологічній просвіті.
• цільова група учні та вчителі школи-інтернату для глухо-німих дітей №101 та представники громадських організації Львова, Коломиї, Надвірної та Яремче.
• Oпис Екологічна проблема була і залишається найактуальнішою для України. Однією з причиною є низький рівень екологічної просвіти. В першу чергу це просвіта серед школярів, студентської молоді. В школі читаються курси екології, проте вони не дають елементарних знань з поведінки дітей на природі. Шкільна програма є занадто академічною і не включає в себе елементарних норм та заходів по охороні природи. Наша організація провела серію навчальних семінарів для школярів з виїздом на природу.
Досвід реалізації екологічних проектів за участю дітей-школярів засвідчив велику зацікавленість дітей, що можна пояснити як відсутністю активної позашкільної роботи з учнями, так і ефективністю поєднання знань, набутих в школі, з практичними акціями, особливо в екологічній сфері.
Так вже склалось в українському суспільстві, що на іншому полюсі суспільного життя, існують само по собі, наодинці з батьками, або ж колективом таких же "невдах" (в стінах спеціалізованих закладів) упосліджені діти з вадами розвитку. Таке становище є неприпустимим якщо ми-дійсно хочемо стати цивілізованим суспільством, треба боротись за цих дітей, розпочинати впровадження інтеграційних програм, залучаючи до них якнайширше коло людей і особливо ровесників-здорових дітей.
Трирічний досвід нашої організації з глухонімими дітьми, засвідчив їх бажання "вийти за межі" свого ізольованого світу. Використовуючи досвід позашкільних форм роботи із здоровими дітьми в реалізації екологічних проектів Центр освітніх ініціатив пропонує даний проект, який не тільки орієнтований на екологічне виховання упосліджених дітей, їх долучення до суспільного життя через теоретичні заняття і практичні екологічні акції по оздоровленню ландшафтів по маршрутах експедицій, але й сприятиме вихованню у здорових дітей, долучених до проекту, толеранції і почуття поваги до своїх ровесників-упосліджених дітей.
•Заходи - Проведення лекційних занять в приміщеннях школи-інтернату №101, туристично-краєзнавчого центру "Княжий" і на природі. - Проведення одноденних походів по зелених зонах Львова і околиць з одночасною очисткою територій по маршрутах походів. - Проведення двох чотириденних екологічних експедицій по заповідних зонах Західної України з одночасним оздоровленням порушених ландшафтів. - Проведення конкурсу-олімпіади на кращий екологічний твір по результатах експедицій. - Проектом передбачається очистка парків Львова та природоохоронних територій по яких буде пролягати маршрут чотириденних походів |